diumenge, 15 d’octubre del 2017

Un ramen, dos ramen, tres ramen...

dissabte, 14 d'octubre

Ryukishin. Salamanca, 12. Gran Via, L'Eixample - 963 236 441

Què és el ramen i per què s'ha fet tan popular? A Directo al Paladar en trobareu informació. Hi recomana veure el vídeo Ramen Dreams. Jo m'he apuntat fa temps a la moda.

Comencem compartint un aperitiu

Edamame. No m'agrada massa perquè està fred, de nevera (2,50 €)


Per a beure, Jj, aigua amb gas (2 €); jo, un pitxeret de sake Gekkeikan calent (5 €)

Gyoza amb verdures (4,90 €). Pasta fineta; saboroses


I després cadascú ens demanem un ramen

Jo, Shio ramen (9,30€)  Caldo lleuger fet amb verdures, pollastre, porc i algues kombu. Servit amb char siu de pollastre, bambú, cebollí i remolatxa.  Si vols ou, has de pagar 1 € més.
Lleuger, com he demanat, però saborós, i al final ompli.
Recorde com el menjaven al Japó, però jo no m'atrevisc a xuplar-me els fideus, i vaig enrotllant-los amb els bastonets i la cullera.


JJ, Shoyu ramen  (9,30 € + 1 €).  Caldo saborós fet amb verdures, pollastre i porc; servit amb char siu de porc, bambú, cebollí i remolatxa.


No demanem postres.

Total: 17,50 € x 2

Servei atent i amable. No parla palencià.

Diuen que és el millor ramen de València; jo només el puc comparar amb el de Ramen Kuma, que recorde molt més contundent, però que vaig tastar fa molt de temps.

plateselector