divendres, 2 de març del 2018

Dilluns i bon vi

Dilluns, 26 de febrer

Pep (Mesquevins/Ca Pepico) em diu que avui anirà a una fireta de vins que ha organitzat Santander Vinos al Rodamón de Russafa (de 17h a 20,30h) i m'anima a anar-hi; com que el meu amic JJ m'ho posa fàcil, allà que ens presentem. Tots es coneixen; jo salude tres o quatre persones, i em presenten formalment Javi Revert.

Mr. Tormo, Fristyle, La Peluda, Pim Pam, Minipuça, Al Rosa l'Amor S'hi Posa, Filitas y Lulitas, Micalet, Simeta, Dubte Cristal·lí... Un món divertit, el del vi, els noms, les etiquetes.

-Cervesa Balate (Vilasar de Mar)
-Terra d'Art (Ahillas). València
-Javier Revert (Moixent). València

-Vins del Comtat (Cocentaina). Alacant
-Jesús Romero (Rubielos de Mora) Fontana
-Celler Comunica (Mas d'en Cosme). Montsant
-Vinyes Singulars (Pacs del Penedés). Penedés


VS Blanc D'Àmfora
Xarel·lo
Vinyes Singulars. Ignasi Soler
Una etiqueta feta amb el material de l'àmfora on s'ha elaborat el vi

Aprox. 16-17 €





-Viñedos Verticales (Moclinejo). Màlaga


Un vermut interessant de moscatell d'Alexandria (de Màlaga) i Pedro Ximén.
Dolç, però amb final amarg. 15% vol
(Aprox. 10-12 €)








VinObjetivo